BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Saturday, September 5, 2009

abg ku tunang

ha kali niey aku nak update masa abg aku tunang.... bnyk gmbr nak share.......... aku ade lebih 300 gmbr niey.......... tapi aku share la kit2 je........... tak larat nak masukkan 300 gmb............ huhu........ jom kita g tngok hantaran2................ pihak perempuan dulu ea............. lady choice....... ehh..... slah........ ladies first........ ha.............. niey salah satu hantaran yg pihak pompuan bg............. lawa tak????? ha niey baju kemeja yg pihak pompuan bg............ baju kemeja niey abg aku da pakai..... kat libya......... hahahaaha............ anyway gubahan dye cantik............. kalo korg semua nk gubahn cm niey....... just call............ 01x-xxxxxxx.... tq....... niey pulak tuala............ aku ingtkan bunga mula2 hehehehe niey pulak katil................. ehh.... jap....... ni sejadah........... rupa2 katil........ aku ingtkan katil tadi.... leh tidow.......zzzzzzzzzzz ha niey pulak coklat........... yummy....... sedapnye.............. ha niey kek......... huhu aku da mkn........... sodap jugak la kek niey...................... da bg al-quran jgn lupa nak khatam kan.......... niey buah dye.......... kilat................ huhuhu

kecik la pulak gmbr niey.............. ni pihak lelaki nye...... niey al-quran, kain, sejadah, tmpt letak cincin ngn telekung.......... packge kan la........ gmbr kecik................... niey je untuk bhg yg pertma........ skjp lagi ade bhg yg kedua adios amigos wslm huhuhu

1 comments:

Aida said...

patut la berie.. hehehe.. thanks coz masukkan dalam blog awak... semua hantaran sendiri bikin tau.. hehehe...:) bila bleh tgk bhg 2.. ;)