BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Tuesday, June 5, 2012

Part Time 1

ha lepas je ak brhenti kerja..... kononya ada orang call cakap ad kerja part time kat situ,.... then ak pun pergi laa..... and then dengar ceramah smua.... ak cm layann je la ceramah dye pergi.... dye cm networking jugak kena carik2 org..... so. org kat blkng ak, kat tepi ak smua cam wah nak masuk laa leh dapat duit dgn senang..... then aku fikir balik... kalaulaa kita boleh dapat duit dgn senang, knp masih ramai lagi bekerja ? x buat benda yg diorang suruh ? habis je ceramah tu... ak terus blaa tanpa jumpa org yg bawak aku... mesti dye nak paksa ak masuk..... hmmm ak ni jenis tak berminat crik duit cm ni..... last skali ak sms org tu.... " akak.... rezeki kalau Allah nak bagi, kat mana- mana dye akan bagi. kalau dah tertulis rezeki tu rezeki saya... allah akan bagi.... kalau bukan, maknenya memang bukan rezeki saya..." agak diam la akak tu.... anyway kpd akak tu.... i'm so sorry saya tak berminat dgn kerja tu.....

0 comments: