BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Friday, October 2, 2009

kehangatan Rome, Italy.......... part 2

ha...... setelah kita membelajar bahasa italy...... skang niey.... saya nak kongsikan gmbr... gmbr abg saya ke italy... ha niey gmbr abg aku yg g italy......... raya kat sane la....... raya di perantauan........ dye tak lah hensem...... aku lagu hensem........ kalo tak caya cuba tny cik aida...... cik aida oh cik aida..... hehehe..... ha niey pula geng bas sekolah..... eeh.... bukan.... niey kwn abg aku yg ikot..... ade dua org..... yg beraya kat sane....... diorg kat sane raya awal........ 19/9 da raya....... kita kat sini 20/9...... diorg tolak g rome masa 1 syawal tue la 19/9........ ha niey gmbr dlm bas........ tidak dilupakan penaja perjalanan pringles yg sentisa berada di sisi..... ha niey pulak gmbr masa nak tunggu tren............ ha niey lak gmbr kemegahan rome.......... ha niey gabungan tiga gmbr....... senangn ckit nak upload...... niey masa ngh jalan - jalan cari mkn........ aku rasa.... niey tmpt yg paling ramai suka..... tempat dating............ time to shopping............... ok la...... niey je utk kehangatan rome, italy bhg 2... tapi lom habis lagi.......... ade lagi...... tunggu jap je lagi....... jadi terus hangat di blog simple plan..... adios amigos wslm.... huhuhu

2 comments:

Aida said...

emm.. siape lg ensem ye....
adik ishak.. ensem tak ensem tue sgtla subjective.. jadi tak perlulah dipertikaikan.. hehe.. lagipun.. ensem luaran tue.. just a bonus je.. yang penting,, dalaman kene ensem... hati kene baek, jujur.. ikhlas.. ha.. automatik nampak ensem.. hehehe... ;)

ishak said...

terima kasih cik aida....... huhuh