BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Sunday, October 11, 2009

raya oh raya lagi..............

ha kali niey aku nk update..... gmbr mak aku g umah sedara aku kat s'pore....... huhu aku tak dapat pegi sebab aku tak de pasport......... ok la niey gmbr diowng semua mase kat umah sedara aku................. ha niey gmbr diowng semua...... aku mula yg duduk dulu..... yg sebelah kiri dkt ngn kipas tue ialah mak sedara aku..... namanye aisah.... aku panggil muthuma aisah yg dok tngh tue mak aku yg sebelah tue pula yg pakai baju biru mak sedara aku...... dye dok singapore........... namanya leha aku panggil elama leha. yg berdiri pulak yg pakai baju merah pulak tue gmbr kakak sedara aku nama dye nazra....... yg sebelah dye pulak ialah adik dye name salihuddin...... sebelah salihuddin pulak tue ialah kakak dye........ nme dye farhana...... dan yg last skali tue yg pakai baju coklat nme dye shaidah........... ha yg berdiri di tgh tue yg pakai bju merah tue sepupu aku yg dok singapore.......... nme dye zura..... rumah dye la yg mak aku pegi.......... k la tu je yg aku nk update blog kali ni jumpa lagi adios amigos wslm huhu

2 comments:

Aida said...

cian die tak dapat ikut raye... ;)..
tapi kene tinggal pun beraye sakan kan... ;)

ishak said...

hahaha....... kena tinggal dok rumah jek....
tak de kemana - mana padahal ade open house....
tak larat nak pegi....